sämst på att uppdatera !

ush jätte länge sen nu ju !
men aa har ridit lite på Godric iaf :)
tänkte jag skulle skriva lite om honom sen som sanne gjort med likör .
vi får väl hoppas att vi blir bättre på att uppdatera iaf !
föresten så har jag hört av mej på en foderhäst ! :)
men inte alls säkert att det blir nåt med den då den verkade lite galen :/
såhär stod det i mejlet jag fick tillbaka :
Hej Alice och mamma =) Det låter jätte intressant, Men det är ett stort MEN nu.. blev just akut att få honom iväg då jag fick hem en ny inyrd häst och tjej igår och jockas accepterar inte honom han är bara ett år han vaktar nämligen sin flock (min sambos sto och hennes föl) så han jagar denna stackars killen hela tiden. Jag är jätte rädd att detta beteende följer med honom och han kanske inte går ihop med deras hästar??? det kan jag inte svara på är jag rädd för.. sen eftersom han stått så länge har han sida bus han kan hitta på från och till. Jag vet ej om han skulle passa vet ju inte heller hur pass erfaren du är, du klarar säkert ha honom det tror jag du reder ut men som sagt det är en stor häst och han är ändå ung häst än fast han är jätte snäll en häst är endå ett djur. det är upp till er vad ni tror? för han blir busigare och busigare för var dag, har inte haft honom ute mer än 2ggr sen i dec så dåligt med tid har jag alltså =(. MVH Li och Jockas
vad tror ni ?
vi ska iaf skicka iväg ett mejl och fråga om vi kan få åka o kolla på den och provrida den och då se hur den beter sej o så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0