Sannängens Godric

Sannängens Godric är en newforest på 7år .
han ägs av Sofia och hon rider bara ut i skogen med honom och han kan vara LAT !
han är verkligen världens mysigaste häst med ett hjärta av guld !
vi har hoppat ett hinder på ca 1m som högst och han klarar det finfint ! <3
barbacka har vi hoppat runt 80cm .
han har ett riktigt tryck i språnget när man hoppar högt med han så det är lite svårt att sitta kvar ! x)
vi har inte tävlat nåt då mamma inte vill betala ifall transporten går sönder . (han är rädd för att åka transport)
men vi kanske ska få åka ut på nån liten klubbhoppning nu när dom drar igång igen :)
jag lånade honom i 6veckor förra sommaren och det va nog dom underbaraste veckorna i hela mitt liv !
förutom den dagen han kastade av mej så jag bröt nyckelbenet .... :/
men a nu kommer jag knappt på mer att skriva så det får räcka nu .

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Du är nu med och tävlar i min tävling med din failbild:)!

2010-08-10 @ 17:35:33
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0