Hemma från GBG!!

Ja nu är man hemma från gbg nu och det har varit jätte kul:)
Det har varit fint väder hela tiden men mkt folk minsta kön till ngt var 25min :O
Men nu är man hemma och idag har man ridit Dajm:)
Hon var jättedukitg och hon konstaterat två saker efter dagen uteritt:)
och en sak håller jag med om :)
den första saken är att det går mycket snabbareatt springa ifatt Saga än att gå och det håller jag med om:)
Och den andra saken är att det bättre att stegra förbi en traktor men det håller jag inte riktigt med om:)
Sen så åkte vi till hästbörjes i tingsryd:)
Där köpte jag stigbyglar som jag ska färga :)
sen köpte jag två T-shirts och en kofta :)
bilder på det kommer men jag glömde min data hos pappa så jag lånar mammas nu men bilder kommer på fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0